Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mutta eihän tässä ole edes näköpiirissä mitään liittovaltiota saatikka EU-armeijaa. Joten sen takia eroaminen on nyt hiukan hosumista, kyllä.
ai ettei ole näköpiiriissä?![]()
Monet aktiiviressut ovat kertoneet että ovat kyllä suomea valmiit puolustamaan ja varsinkin jos on NATO takana,mutta, jos pitää jonkun h*lvetin Eu:n ja/tai Eu:n arneijan puolesta tapella, niin saavat heidän puolestaan tapella ihan keskenään..ja olen ihan samaa mieltä tästä...
Eli taitaa kuitenkin olla kysymys "sivari buumissa" vain siitä, että Eu:n liitovaltio ajatus on niin vieras ja vastenmielinen ettei herätä ressuissa eikä myöskään muissa kansalaisissa minkäänlaista luottamusta eikä ns."isänmaan paloa", jotta olisi valmis puolustamaan sitä oman henkensä menettämisen uhalla...
Mutta Suomen Nato yhteys olisi se mikä toisi Suomelle ha sen sotilaille uskoa, luottamusta, kykyä ja välineitä tapella vahvaakin hyökkääjää vastaan vaikka henki meniskin siinä rähinässä...![]()
Et ilmeisesti kuuntele kaiken tietäviä persuja, Suomihan on menettänyt itsenäisyyden jo viime vuosituhannella ja EU on jo liittovaltio, johon Suomenkin asevoimat tullaan väkipakolla liittämään.Mutta eihän tässä ole edes näköpiirissä mitään liittovaltiota saatikka EU-armeijaa. Joten sen takia eroaminen on nyt hiukan hosumista, kyllä.
Jos ei tajua sitä tosiasiaa, että pakkasessa metsän pimeydessä yksin on kylmää, niin miten sitten.
Ulkomailla sotiminen kun on todiste tietyille tahoille omistautumisesta asialle jossa länsimaalainen demokratia on se asia.
Voit ihan rauhassa odottaa siellä perunakellarissasi, kun kasakka hakee ulos. Kerro nille sitten mielipiteesi.
Ei pidä olla liikaa dogmien, ylevien paperisten sopimusten ja lipevän arvoretoriikan sokaisema, vaan säilyttää kylmä pragmaattisuus. Suomen ei pidä taistella vieraan puolesta, varsinkaan kun nämä vieraat eivät missään olosuhteissa ole tosiasiassa valmiita taistelemaan Suomen puolesta. Silloin ei myöskään tarvitse herätä sen kasakan nauruunkaan.
Tuommoset maanpetturit voisi mun puolesta lähettää Siperiaan vaikka ihan heti kättelyssä. Saatanan vellihousut.![]()
Mä olen varmaan liian vanha tähän isoon kuvaan. Mä en osaa ajatella että nämä sivariin siirtyjät millään tavalla liittävät EU:ta tai muuta tähän asiaan. Uskon että ihan puhtaasti ajattelevat omaa etuaan ja poistuvat rivistä kun riskit näyttää kasvaneelta. Ei nää oikeesti sen enempää ajattele. Näin yksinkertaista se on.Eli taitaa kuitenkin olla kysymys "sivari buumissa" vain siitä, että Eu:n liitovaltio ajatus on niin vieras ja vastenmielinen ettei herätä ressuissa eikä myöskään muissa kansalaisissa minkäänlaista luottamusta eikä ns."isänmaan paloa", jotta olisi valmis puolustamaan sitä oman henkensä menettämisen uhalla...
Itse en taistelisi minkään muun puolesta kuin kotimaani Suomen. En kaipaa siihen Natoa tai mitään muutakaan. Kunnolla tasavallan budjettiin asehankintoja omalle porukalle minä kaipaan. Tällä mennään ja jos huonosti käy, ni siten saappaat jalassa. Mutta olenkin niin vanha ja yksinkertainen.Mutta Suomen Nato yhteys olisi se mikä toisi Suomelle ha sen sotilaille uskoa, luottamusta, kykyä ja välineitä tapella vahvaakin hyökkääjää vastaan vaikka henki meniskin siinä rähinässä...
Mä olen varmaan liian vanha tähän isoon kuvaan. Mä en osaa ajatella että nämä sivariin siirtyjät millään tavalla liittävät EU:ta tai muuta tähän asiaan. Uskon että ihan puhtaasti ajattelevat omaa etuaan ja poistuvat rivistä kun riskit näyttää kasvaneelta. Ei nää oikeesti sen enempää ajattele. Näin yksinkertaista se on.
Taas Venäjän rakastaja pääsi sanomaan.
Koita nyt kertoa kaikille, että et koskaan ole halunnut taistella Suomen puolesta. Olet myös forumilla tuota toisille kehoittanut.
Federalistien päivälehti (aka. Helsingin Sanomat) jatkaa taas tänään asevelvollisuuden vastaista kampanjaansa julkaisemalla mielipidekirjoituksen aiheesta.
Federalistien päivälehti (aka. Helsingin Sanomat) jatkaa taas tänään asevelvollisuuden vastaista kampanjaansa julkaisemalla mielipidekirjoituksen aiheesta.
Hyvät pääkaupunkiseudun asukkaat ja kaikki ylempään keskiluokkaan kuuluvat tai sitä jäljittelevät. Jos ette tilaa valtamedian valtakunnallista lehteä olette hybridisotarouvankin mukaan Putinin kätyreitä. Unohtakaa, että kyseinen lehti ajaa häikäilemättä Suomen autonomian rippeiden viemistä, asevelvollisuuden lakkauttamista, monikulttuurisuutta ja yksityisen aseenomistuksen kieltämistä.