Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja kauankohan kestää ennenkuin nuo ovat talebanien käsissä. En omaa suurta luottamusta Afganistanin omiin sotajoukkoihin.
Olisiko sama malli kuin Afrikassa? Monet maat operoi sotakoneita venäläisiä palkkasotureita hyödyntäen. @fulcrum voisi tietää.Onko talebaneilla lentäjiä ja huolto? Afgoilla on myös super tusconeita, miksi ne ei ole talebaanien hallussa?
Ainakin maataistelukoneiden lentäjät näyttävät olevan Yhdysvalloissa koulutettuja, joten eiköhän ne omaa väkeä ole.Olisiko sama malli kuin Afrikassa? Monet maat operoi sotakoneita venäläisiä palkkasotureita hyödyntäen. @fulcrum voisi tietää.
Videossa mitään vikaa mutta voi jumpe että inhoan sitä musiikkia niissä. Jos ei videossa itsessään ole ääntä niin antaisivat olla hiljaa.Kovaa ja matalalla:
Alkoi kuitenkin hienosti Mobyn biisillä? Loppu ei ollu kovin tasokasta. Volumet voi kuitenkin kääntää pois?Videossa mitään vikaa mutta voi jumpe että inhoan sitä musiikkia niissä. Jos ei videossa itsessään ole ääntä niin antaisivat olla hiljaa.
Lensi hyvin korkealla.
Miksi ne huutaa jotain Israelista?!
Miksi ne huutaa jotain Israelista?!
Miksi ne huutaa jotain Israelista?!
Miksi ne huutaa jotain Israelista?!
The Houthis’ slogan, known as the sarkha, or scream, is “God is great, death to America, death to Israel, curse on the Jews, victory to Islam.
Tässä linkissä on lyhyesti kerrottu, että miksi lopuksi vaakanopeus on vaikea juttu.Vielä on matkaa tavoite nopeuksiin. Esim Mi-24 virallinen max nopeus on 335kmh ja kuulema epävirallisia nopeuksia etelä-afrikkalaisilla versioilla on mitattu 350-360kmh.
Suomen Sotilas
14 tuntia ·
Yhdysvaltojen armeijalla on käynnissä Joint Multi-Role Technology Demonstrator -ohjelma, jonka myötä kehitetään uutta monitoimikopteria.
Sikorsky-Boeing SB-1 Defiant -prototyyppi on ehdolla uuden monitoimikopterin tehtävään. Se käyttää koaksiaalista kahden roottorin rakennetta. Ratkaisulla pyritään nostamaan erityisesti kopterin nopeutta.
SB-1 Defiant -kopteri saavutti koelento-ohjelmassa 100 solmun (=185 km/h) nopeuden ja liikehti 30 asteen kallistuksilla. Kopteri on myös liikkunut joka suuntaan 20 solmun nopeudella, ja Sikorsky-Boeing aikoo pian tuplata tämän nopeuden 40 solmuun (jutun liitteenä on video).
Defiant-kopterin koelento-ohjelma on viivästynyt ilmeisesti roottoreiden valmistukseen liittyvien ongelmien takia.
SB-1 -kopterin tavoitteena on lopulta 250 solmun nopeus (463 km/h), joka ylittäisi US Armyn 230 solmun tavoitteen. Vertailun vuoksi Suomen puolustusvoimien käytössä olevan modernin NH-90 -kopterin maksiminopeus on 300 km/h.
//pm
Eli, kun roottorin lavat pyörii tehdäkseen nostetta, niin tietysti lavan kärjen nopeus ei saa ylittää äänen nopeutta..