En halua, eikä minulla ole aikomusta käydä näissä trump, maatalous tai eu -ketjuissa syvällisempää keskustelua, vaikka joskus näitä tuleekin vilkaistua.Hei veljet, miettikääpä hetki kuulostaako sellainen toiminta kovin järkevältä, että suomalainen reserviläinen päivästä toiseen jauhaa trumppi sitä trumppi tätä,ja Mueller lähestyy tai WP;NYT;CNN toistaa samaa juttua päivästä päivään?
Oliskohan Suomella edes pieni paikka tai vähäinen aika reserviläisen ajatusmailmassa, ainaikin luulen että Suomi on meidän juttu, ei trumppi eikä Amerikka.
Mutta nyt tuli kyllä semmoinen aforismi pikkusimolta, että ihan naurattaa. Oletkos, pikkusimo, katsonut mihin ketjuun olet kirjoittanut yli puolet omista parista sadasta viestistä? En alkanut niitä laskemaan, enkä jaksanut käymään läpi kun tendenssi oli niin selvä; lähinnä tämä trumppiketju höystettynä helsingin tapaamisella (oho.. trumphan se siinäkin aiheena). Keskustellahan saa mistä haluaa, ainakin minun puolestani, mutta on aika hulvatonta esittää tuolla keskusteluhistorialla kyseinen kysymys.
Mun mielestä vastaus on: ei, ei ole. Mutta se on tietenkin vain oma mielipiteeni.