Minua kiinnostaa CBD-A aine, koska sillä on syöpätorjuva vaikutus.
En muista, olenko kertonut, mutta kauan sitten, noin 12 vuotta, minuun tuli yhden leikkauksen jälkeen hermokipu, hyvin piinava vaikkei ollut kovin voimakas, kokeltiin kaikkea tietenkin, sitten luin hamppuöljystä, jolla on apua tälläiseen tuntohäiriöön. Suomessa ei silloin ollut mitään muuta markkinoilla, paitsi YA:ssa myytävänä ollut hamppuöljy, josta kaikki huumava oli tietenkin poistettu ihan minimiin. Mutta söin sinnikkästi sitä öljyä lusikka päivässä. Ja kipu/tuntohäiriö alkoi häipyä.
Voin vain kuvitella miten paljon kevytcannabis jossa enemmään tätä CBD:ta auttaa kipuun.
Vahvasta, oikein huumeiden kaltaisesta, on kokemusta vähän, silloin en ollut kipeä, vaan hyvinkin terve, joten viihteeksi vaan, Amsterdamissa pari kerta kahvilassa. Mutta miesystävänii, oikein hyvässä kunnossa oleva urheileva ja karatemies melkein pyörtyi, mitä aiheutti närä kahvilan tarjoilijalle, hän antoi tuolit jotta menisimme ulkoilmaan oven viereen kadulle, minä olin ihan ok. Eikä meille tietenkään enää tarjottu
Joimme muuten olutta kannabiksen lisäksi. Minusta se oli kyllä vahva, koska seikalimme tämän jälkeen koko illan ja yön. Aine oli joku "nice" niminen jos muistan oikein, ja vaikutti seksiin aika lailla.
Hyvät muistot tästä.
Se oli vaihe jolloin tykkäsin sekoittaa päätä ja tupakoinkin aina kun join alkoholia.
Eikä tämän jälkeen ryhtynyt narkariksi. En oikein usko että pilvista tule riippuvaiseksi jos polttaa harvoin. Mutta ihan varmasti ei ole hyvä keuhkoille, jos halua pitää ne terveenä. Eri asia jos ei ole enää väliä.