Itse olen tullut pohdinnoissani siihen tulokseen, että Blizkrig aikakausi on ohi. Rommel itse kirjasi muistiinpanoihinsa, että hänen taktiset tankkimanooverinsä ovat nyt loppu koska vastapuolella on ilmaherruus. Ilmaherruus pitää olla vähintään 50-50 tai ainakin edes lähelle sitä, jotta mitään suurempaa voi yrittää taktisesti (löytyy Rommel papers kirjasta). Nyt Ukrainassa sanotaan, että kummallakaan ei ole ilmaherruutta. Tässä ollaan kuitenkin väärässä, koska ilmaherruus pitää nyt droneaikakaudella jakaa erikseen niihin kaikkiin osa-alueisiin mitä ilmavoimavoimien tehtäviin kuuluu. On tiedustelua, tulenjohtoa, täsmäiskuja, pommituksia, ilmatorjuntaa jne. Nämäkin voi jakaa vielä tarkempiin omiin alaluokituksiinsa. Näin huomaamme, että molemmilla on "ilmaherruus" ainakin hetkellisesti osassa näistä alaluokista. Tästä johtuen suuret operaatiot kusevat väkisinkin. Pienelläkin sumputuksella saadaan iso joukko-osasto pysähtymään ja sitten kun siihen sumppuun tuhotaan tarpeeksi kalustoa se alkaa sumputtaa itse itseään. Ajoura ei ole missään tarpeeksi leveä jos siihen tuhotaan riittävästi kalustoa miinoilla, droneilla, heittimillä ja olalta ammuttavilla tulenjohdon ollessa tarkkaa. Siksi tarvitaan läpimurto elektronisessa sodankäynnissä, jotta kaikki vastapuolen dronet saadaan pois tai sitten riittävä hävittäjäkalusto jolla pystyy 24/7 perjaatteella pehmentämään pari viikkoa vastapuolen asemia ennen kuin lähdetään ajamaan eteenpäin.