Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En usko että 'orjamainen'. Sielä yritetään elättää perheet niinkuin tääläkin pieni -(keskituloisillakin). Jos valtiovalta ei kumarra kuin rahan ja rikkaiden perään niin tulos on tuo. Ukrainassa oligarkit jaUkrainalainen kansaluonne taitaa olla aika orjamainen.
Anteeksi antamatonta ajattelua. Suomi on hyvä maa ja sitä pitää puolustaa tarvittaessa asein. Itseltäni ei ymmärrystä löydy karkureille.
Onneksi sodan aikana ei kohdeltu karkureita silkkihansikkain...
HS:n mukaan ne vaunut on haettu joltain varikolta, ja Ukrainan joukkoja tuodaan kentälle helikopterein lisää koko ajan. Hankala sanoa mikä on totuus, kun ei ole itse paikalla katsomassa.
En usko että 'orjamainen'. Sielä yritetään elättää perheet niinkuin tääläkin pieni -(keskituloisillakin). Jos valtiovalta ei kumarra kuin rahan ja rikkaiden perään niin tulos on tuo. Ukrainassa oligarkit ja
Suomessa länsimaiden nopeimmiten kasvavat tuloerot.
Uskon että moni tässäkin maassa heittäisi rynkkynsä jorpakkoon koska syytä tämän "hyvinvointiyhteiskunnan' puolustamiseen löytyy...?
Varakkaat ja älykkäät pakkaavat tavaransa ja perheensä ja lähtevät turvallisimille vesille.
Itse jopa jäisin ja tekisin tehtäväni maamme puolustamiseksi, MUTTA ymmärrän niitäkin jotka aseensa suosiolla luovuttaisivat(tai eivät edes koskaan siihen tartu).
Tämä meininki taitaa olla meneillä Ukrainassa. + että ihmiset eivät enää jaksa uskoa että vallanvaihto toisi LoppujenLopuksi mitään uutta. Tyhmä se itensä tapattaa.
Tappaja fasisti!
Tuo .gif on kyllä jotenkin todella lystikäs, täytyy ottaa talteen myöhempää käyttöä varten...
Näin se fasisti vaan lyö asiat leikiksi eikä kunnioita Äiti Venäjää ollenkaan.
Pac-Manilla vaan pulssi kiihtyy, täytyy varoa ettei vanhalla sedällä petä pumppu kohta...
Voisitko selventää vähän tuota viimeistä kappaletta? Venäjän sotavoimat, Kiina&Intia talous, Eu-maat myy huipputeknologian ja suuryrityksetkin vielä jotain..?
Itse tykkään pyöritellä päässäni esim mitä voisi olla v2024 tai 2034esim.. Nyt meni vaan jotenki sun pointtis ohi.
On näyttänyt tuo kiinajuanin kurssi seuraavan ruplaa suhteessa euroon ja nyt rupuli on syöksyssä ja joku kohtalon yhteys vetelee juania jo perässä. Että olisko kyseessä normaali finanssi toimi kinkeiltä.
En usko että 'orjamainen'. Sielä yritetään elättää perheet niinkuin tääläkin pieni -(keskituloisillakin). Jos valtiovalta ei kumarra kuin rahan ja rikkaiden perään niin tulos on tuo. Ukrainassa oligarkit ja
Suomessa länsimaiden nopeimmiten kasvavat tuloerot.
Uskon että moni tässäkin maassa heittäisi rynkkynsä jorpakkoon koska syytä tämän "hyvinvointiyhteiskunnan' puolustamiseen löytyy...?
Varakkaat ja älykkäät pakkaavat tavaransa ja perheensä ja lähtevät turvallisimille vesille.
Itse jopa jäisin ja tekisin tehtäväni maamme puolustamiseksi, MUTTA ymmärrän niitäkin jotka aseensa suosiolla luovuttaisivat(tai eivät edes koskaan siihen tartu).
Tämä meininki taitaa olla meneillä Ukrainassa. + että ihmiset eivät enää jaksa uskoa että vallanvaihto toisi LoppujenLopuksi mitään uutta. Tyhmä se itensä tapattaa.