Tiedotussodan, politiikan, painostamisen, väkijoukkojen, 24/7 uutisvälityksen maailmaan panssarivaunut sopivat huonosti. Niillä on vasittu paikkansa (lähinnä eilispäivän sodissa) mutta kovasti vähän näissä tällaisissa operaatioissa. Venäjä on tehnyt jo kovimmat temppunsa Ukrainassa ilman ainoatakaan panssaritaistelua....olenhan minä tästä muutamia vuosia jo paahtanutkin, mutta eipä ole ymmärrystä herunut. Pilkkaa ja ivaa olen saanut osakseni foorumilla. Samoin olen epäillyt täsmäaseiskuja ja lamautuksia, olen epäillyt pommituksia 8 kilsasta ja avointa väkirynnäkköä yhtään missään. Kovasti toisenlaisia ovat sotatemput A.D. 2014.
Foorumin panssarimiesten verenpaineen on täytynyt käydä myrskylukemissa, kun katsovat videoita itkeä tyrskyttävistä panssarimiehistä, jotka jakavat aseidensa lukkoja siviileille, antavat starttiavaimensa samoille jehuille ja lähtevät paikalliseen apsiin kahville. Joopajoo, ajat muuttuvat.
Foorumin panssarimiesten verenpaineen on täytynyt käydä myrskylukemissa, kun katsovat videoita itkeä tyrskyttävistä panssarimiehistä, jotka jakavat aseidensa lukkoja siviileille, antavat starttiavaimensa samoille jehuille ja lähtevät paikalliseen apsiin kahville. Joopajoo, ajat muuttuvat.