Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuoreelta näyttää. "Tykkäsin" nyt (=kuittaus aiheellisesta sisällöstä) ja "rakastan" kunhan varmistuu ryssän koneeksiOnkohan tuore? Ainakaan en muista nähneeni tätä aiemmin.
Öö... Nyt en ymmärrä? Onhan pysyvien jäsenien ulkopuolella nytkin ydinaseita?Ne ydinaseet
1. DownloadOmalta osaltani pyrin vaikuttamaan Ukrainan sotaan ,ja ryssiä vastaan pommittamalla netissä niiden paskavaltion mediaa ja hallituksen propagandaa vastaan ,vaikka näin!
..suosittelen lataamaan ton sovelluksen joka itse hyökkää valtion nettiä vastaan !,mitä enemmän jengiä on ,niin sitä parempi!
Disbalancer - cyber security analytics company | Best DDoS attack protection
Industrial cyber security technology | disBalancer - TOP cybersecurity startup that helps set up DDoS protection by simulating an attack for your website or network | Best anti DDoS solutiondisbalancer.com
No en mä nyt tiedä että olis suunniteltu.. Muuten vain oli joukkohaudoistakin paremmat työpiirrokset ja teko-ohjeet kuin meikäläisistä maanteistä.Eikös eilen ollu joku uutinen että niillä oli 40 tuhatta ruumispussia mukana näihin "puhdistuksiin". Ilmeisesti piti hävittää Kiovasta koko oppositiojohto
Kyllä sai suurimman osan kalustoa pois. Ikävä kyllä peräytyminen toteutettiin hyvin.Onko missään ollut tarkempaa arviota paljonko Venäjä onnistui vetämään ryssäarmeijaa pois Kiovan ympäristöstä? Satunnaisissa videoissa on näkynyt enemmän että ajellaan kuormureilla sen mikä päästään karkuun. Lähtikö tuolta raskasta kalustoa miten merkittävissä määrin? Joku kuljetus oli puhkiammuttuja raatoja, vaikutti enemmän romuraudalta sulattoon kuin korjattavalle kalustolle.
Vetäytymisen onnistuminen vaikuttaa suoraan saadaanko itään joukkoja. Vai onko ainoa vaikutus että täydennykset voidaan suunnata itään? Hajanaisten tietojen valossa kun vaikuttaa että se rintama romahti. Venäjän ilmoitus vetäytymisestä kun näkyi hyökkäyksen intensiteetin nousemisessa. Tämä sitten poltti joukot loppuun ja rintama romahti.
Toivottavasti sama toistuu idässäkin, eli joukot on loppu ja hyökkäyksen yrittäminen johtaa oikeasti rintaman paikallisiin romahtamisiin. Venäjän ilmoitukset tähänkin asti on olleet puhdasta valehtelua ja nykyään selittelyä miksi ryssälle tulee turpaan.
Pitää olla paikka ja tarkoitus ammunnalle.En tunne näitä aselupien yksityiskohtia mutta kyllä SRA:ta yms. harrastavilla näyttää olevan luvalliset aseet ja riittävä määrä amitsuunia hallussaan ja käytössään. On ehkä ihan tervettä ettei itselataavaa RK:ta saa hommata kaljapurkkien ammuskeluun.
Kokonaan toinen juttu olisi jos päätettäisiin jakaa aseet reserville valmiusmielessä.
Lähettämällä nuo valkovenäläiset soturit rajan yli Valko-Venäjän puolelle. Tuolla toimella Putin joutuu sitomaan joukkoja myös sinne.State Department Official: Belarus President Vulnerable Due to Putin’s War
Russia’s close ally in his war against Ukraine is on wobbly footing.www.defenseone.com
Tuntuu että lokasango on avain tämän konfliktin kaatumiseen. Millä valkovenäläiset saisi kapinaan?
Täysin samaa mieltä.State Department Official: Belarus President Vulnerable Due to Putin’s War
Russia’s close ally in his war against Ukraine is on wobbly footing.www.defenseone.com
Tuntuu että lokasango on avain tämän konfliktin kaatumiseen. Millä valkovenäläiset saisi kapinaan?
Ei mitään ongelmaa virustutkan kanssa,,2 päivää mulla pöytäkone paukuttaa hyökkästä tonne nyt ja pöytäkone mulla telkkariin yhdistetty!..suosittelen!1. Download
2. Install
3. Keep doing your things, everything's is fine. You can even turn on your VPN. Go back to sleep. We'll be good. Promise Oh, could you also disable your antivirus solution, thanks buddy. [/sarcasm]
– Tämä konteksti selittää, miksi ukrainalaisten vastarinta on ollut niin kiivasta. He tiesivät, että sotilasyksiköt valmistautuivat tekemään tällaisia tekoja, minkä lisäksi Kreml väitti Ukrainan kansallisen identiteetin olevan vain historian oikku. He ymmärtävät, että pelissä on heidän olemassaolonsa, Jack Watling toteaa.
Samaa löytyy jo suomi twitteristäkinRyssän some: Ukrainalaisten lavastusta nämä ns. sotarikokset.
No joo minä sen sanoin, tiesin kyllä että Saksa lähetti noita panzerfaust 3:akin, jotka ainakin netin mukaan on asiallisia vehkeitä. Nauratti vaan niin ne homehtuneet DDR:n strelat. Vaikka siis nekin voi olla ihan relevantteja aseita, en ole mikään ohjus/sinkoasiantuntija.Nyt menee kyllä taas liioitteluun miten joku täällä heittää että "Saksa lähettää homeisia 50-luvun aseita."
Ole varovainen ja ymmärrä että tämä voi myös kääntyä sua vastaan tavalla taikka toisella.Ei mitään ongelmaa virustutkan kanssa,,2 päivää mulla pöytäkone paukuttaa hyökkästä tonne nyt ja pöytäkone mulla telkkariin yhdistetty!..suosittelen!