notareal
Ylipäällikkö
Emme ole antaneet = olemme itse käyttämässä noita droneja Ukrainan alueellaIranin FMA: "Emme ole antaneet aseita kummallekkaan Ukrainan sodan osapuolelle"
Kommentit sentään ovat kultaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Emme ole antaneet = olemme itse käyttämässä noita droneja Ukrainan alueellaIranin FMA: "Emme ole antaneet aseita kummallekkaan Ukrainan sodan osapuolelle"
Kommentit sentään ovat kultaa.
Emme ole antaneet. Ai ollaanko myyty? No, miten sen nyt ottaa...Emme ole antaneet = olemme itse käyttämässä noita droneja Ukrainan alueella
Onhan itäisellä kleptokratiallakin infraa, joka voi yllättäen mennä rikki. Tai laajoja kyber-iskuja voi tulla tunnistamattomalta suunnalta.Eskalaation pelko on sikäli heikko argumentti, että ryssä on itse ilmoittanut olevansa käytännössä sodassa länttä vastaan ja samaa ryssän propagandistit myös toitottavat joka ikinen päivä. Ukrainaa ei siinä kertomuksessa edes ole olemassa; se on vain pelkkä mielikuvitusvaltio, jonka avulla länsi käy sotaansa Venäjää vastaan. Ja silti Ukrainan tukemisessa eräät arkailevat kovastikin, ettei ryssä vain suuttuisi. Kuitenkin kaasuputket jo räjähtelivät: aika näyttää, mitä muuta sabotaasia lännessä tulevana talvena tapahtuu.
Toinen juttu on tietysti se, missä määrin vastahakoisuus johtuu oikeasta eskalaation pelosta, vai onko sittenkin enemmän kyse siitä, ettei varastoissa kerta kaikkiaan ole enempää materiaalia Ukrainalle annettavaksi. Vuosikymmenien idealistinen haihattelu ja puolustuskyvyn laiminlyönti kostautuu nyt pahimmalla mahdollisella tavalla.
Kun sotimispuoli on mennyt reisille ja terrorisoidaan puhtaasti siviilejä ja infraa, miten kauan Moskova olettaa ettei siitä seuraa epäaymmetrisiä vastaiskuja?Onhan itäisellä kleptokratiallakin infraa, joka voi yllättäen mennä rikki. Tai laajoja kyber-iskuja voi tulla tunnistamattomalta suunnalta.
Kenttätesti?Kalamies happamana bongattuaan kuvia kuuminta hottia olevista HX -alustalla olevista haupitseista matkalla Ukrainaan?
The guns are now awaiting further loading. According to the itinerary, their final delivery point is in Romania. However, given the trend of Ukraine being used as a NATO test site, there is a good chance that the howitzers will soon surface somewhere near Kherson or Starobilsk.
Katso liite: 69422
..sikäli erikoinen tuo HX3 -versio, että Wikipedian mukaan ko. version tuotanto olisi vasta aluillaan..
Occamin partaveitsellä voi todeta kaksi syytä kaikkeen empimiseen:Eskalaation pelko on sikäli heikko argumentti, että ryssä on itse ilmoittanut olevansa käytännössä sodassa länttä vastaan ja samaa ryssän propagandistit myös toitottavat joka ikinen päivä. Ukrainaa ei siinä kertomuksessa edes ole olemassa; se on vain pelkkä mielikuvitusvaltio, jonka avulla länsi käy sotaansa Venäjää vastaan. Ja silti Ukrainan tukemisessa eräät arkailevat kovastikin, ettei ryssä vain suuttuisi. Kuitenkin kaasuputket jo räjähtelivät: aika näyttää, mitä muuta sabotaasia lännessä tulevana talvena tapahtuu.
Toinen juttu on tietysti se, missä määrin vastahakoisuus johtuu oikeasta eskalaation pelosta, vai onko sittenkin enemmän kyse siitä, ettei varastoissa kerta kaikkiaan ole enempää materiaalia Ukrainalle annettavaksi. Vuosikymmenien idealistinen haihattelu ja puolustuskyvyn laiminlyönti kostautuu nyt pahimmalla mahdollisella tavalla.
Lend Lease astui voimaan vasta 1.10. ja uskoakseni tämän pyörän liikkeelle lähtö ottaa aikansa. Julkisuuskuviot saattavat olla myös hieman erilaisia verrattuna aiempiin (ja miksei myös myöhempiin) Lend Leasen ulkopuolisiin toimituksiin.Jos se Lend-Lease joskus ehkä kenties mahdollisesti suvaitsee alkaa, niin onhan Pentagonilla oltava varastoihin täydennettävää?
Minä en usko enää koko Lend-Leaseen; tasan puoli vuotta hehkutettu ja M777&HIMARSseja lukuunottamatta ei ole joulua tullut.
Tällä strategialla jos aiotaan Kiina pitää poissa Taiwanista, niin hohhoijaa. Eskalaation pelossa Taiwania tuettaisiin lääkintätarvikkeilla eka puol vuotta ja katsotaan, että pärjääkö..
Jos se Lend-Lease joskus ehkä kenties mahdollisesti suvaitsee alkaa, niin onhan Pentagonilla oltava varastoihin täydennettävää?
Minä en usko enää koko Lend-Leaseen; tasan puoli vuotta hehkutettu ja M777&HIMARSseja lukuunottamatta ei ole joulua tullut.
Tällä strategialla jos aiotaan Kiina pitää poissa Taiwanista, niin hohhoijaa. Eskalaation pelossa Taiwania tuettaisiin lääkintätarvikkeilla eka puol vuotta ja katsotaan, että pärjääkö..