Hyvin matkustajat muistavat ottaa käsimatkatavarat mukaan ennen koneesta poistumista .Kohtalaisen raju videopätkä noin vuoden takaisesta Moskovan lento-onnettomuudesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin matkustajat muistavat ottaa käsimatkatavarat mukaan ennen koneesta poistumista .Kohtalaisen raju videopätkä noin vuoden takaisesta Moskovan lento-onnettomuudesta.
Joo, niin olikin. Postila kuvasi tuon.Ilmailupäivä Sodankylän lentokentällä 1989. Esko Tuomisto "vihkii" kentän.
Kuvaus Esa Postila
https://www.sodistv.fi/videoarkisto/1980-luku/ilmailupaiva-1989/
Muistatkos mikä profiili on?
Useat semilaminaarit saavat - laipoista lisää vauhtia ja polttoainetaloutta, mutta muuttuvat herkiksi sakkaamaan ja painopisteen siirtymän kanssa tulee olla järki päässä. Mutta kun ajaa kovaa legiä, niin tietysti kaikki keinot kannattaa tutkia polttoaineen säästöksi.
Vieläkö Suomessa ajallaan suhteellisen matalalla matkaa? Monesti väki paukuttaa alle 3 km.n vaikka olisi taloudellisempaa nousta jyrkähkösti korkealle ja siellä sitten specsit kohdalleen ja kovaa matkaa, sitten oikealla hetkellä 5-7 asteen liukukulmaan ja vne.n lähellä suoraan pitkään finaaliin. Polttoaineen kulutuksen kannalta merkittävää säästöä.
Jos laskee kompuutterilla reittiprofiileja, niin parhaat ohjelmat ottaa huomioon kaiken. Polttoaineen kilot, rahti, ihmisten painot, tuulet, lämmöt eri korkeuksilta, ilmanpaineet, ennusteet.
Esimerkkinä Tampasta Coloradon Springsiin Learilla säästö voi olla jopa 300 Kg suuntaansa. Tarkoittaa sitä, ettei tarvi välilaskua, vaan voi kaapasta suoraan 4 tuntia ja 56 minuuttia. Ressua jää niukka 42 min. Mökkimatka on oikeasti 1.5 tuntia nopeampi ja 200 halvempi pelkkänä reitityksenä.
Löytyy Käsikirjan teknisestä esittelystä dimensioiden listassa.Suoraan sanottuna, en muista missään nähneeni mainintaa siiven profiilista.
Selasin Suomalaisen käsikirjan.. ei mainintaa. Pitää tutustua englanninkieliseen versioon ja jos ei siinäkään mainita niin kysyn sitä suoraan valmistajalta täältä : https://www.dova-aircraft.cz/en/dv-1-skylark/
Hyvä harrastus nuorella naisella vieläpä.
Mitähän Turkissa on meneillään?
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
View flight TK1920 from Ankara to Ankara on Flightradar24www.flightradar24.com
Erittäin paha jos yksikin menisi nurin, kilpailu pitää tuonkin alan vähän terveempänä.Mistä pian saadaan koneita jos Airbus sekä Boeing molemmat menevät konkkaan? Venäjältä ja Kiinasta?
Ilmailu | Airbusin toimitusjohtaja varoittaa yhtiön tulevaisuuden olevan vaakalaudalla
Toimitusjohtajan mukaan yhtiö menettää rahaa ennennäkemätöntä vauhtia.www.hs.fi