Itse asiassa USA:ssa tyypillinen sana ahtimelle on blower. Mutta jos katsot esimerkiksi vanhojen lentokoneiden ohjekirjoja, niin siellä sana supercharger on yleisnimi ahtimelle. Esimerkiksi P-38:n ohjekirjassa turboahdin on "turbosupercharger". Kuten muissakin aikalaisissa amerikkalaisissa turboahdetuissa koneissa, myös P-38:ssa oli myös mekaaninen ahdin. Asia, joka tuottaa vaikeuksia jopa monelle ilmailukirjoittajaksi itseään kutsuvalle.Sanalla supercharger tarkoitetaan USA:ssa lähes aina mekaanista ahdinta vaikka sanakirja saattaakin kertoa sen olevan yleisnimitys ahtimelle. Tässä tapauksessa kyseessä lienee oikeammin huuhtelupumppu. Koska laite on 2-tahtinen, niin sitä ei saisi käyntiin ilman mekaanista huuhtelupumppua. Wikipedia väittää ko. komponentin olevan ruuvikompressori.
Ja kyllä, 2-tahtidieselissä pitää olla huuhtelupumppu, joka taasen on "scavenge blower" (scavenge pump merkitsee yleensä paluuöljypumppua). Deltahawkin kohdalla ainoa tieto tuntuu olevan, että se on mallia "twin-screw".