Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lyhyt kiitotie;
Miten olisi UL "Mersu" ?:
Eipä uskoisi, että tuollaiseen voi oikeasti laskeutua!Lyhkästä paanaa:
Eipä uskoisi, että tuollaiseen voi oikeasti laskeutua!
Helposti...
Tai siis minähän en tuonne laskeutuisi, mutta ammattimies helposti.
Käteviä nuo kannuspyörä koneet.
Tästä yksi sekopää britti, rakensi itse lentohärvelin.
Voi leikata nurmikot samalla vehkeellä, pienellä jatkokehittelyllä Potkurien tai roottorien, mitkä tuossa nyt onkaan, lapojen suojausta kannattaisi vielä mietiskellä. Ikävää, jos kädestä tai jalasta puuttuu muutamiakin kymmeniä senttejä..
Sekopää britti on kyllä osuva ilmaisu tästä Pelle Pelottomasta
Mulla ei vielä ole paljon tietämystä noista lentojutuista..Opiskelen vasta itse tässä Lapl:ia ja teoria opinnoissa ollaan vasta sääosiossa menossa. Medikaalia en ole vielä käynyt yrittämässä ollenkaan. Sulla taitaa olla ppl. vai?Käteviä ne. Noissa puskakoneissa vielä valtavat matalapaine renkaat, jotka toimivat ylimääräisenä iskuvaimentimina. Joustavat laskutelineiden tuet + matalapaine renkaat vaativat suurta tarkkuutta laskussa. Jos kone vajoaa liian nopeasti, se pomppaa takaisin ilmaan. Muutenkin kannuspyöräkone on vaativampi lentoonlähdössä ja laskeutumisessa. Laskussa kone on oltava hyvin vedettynä sauva täysin takana maakosketuksen tapahtuessa, muuten se on nokallaan. Lisäksi kone pyrkii ainakin ilman lukittavaa kannuspyörää kääntymään herkästi vasten tuulta, sivutuuli laskussa saa olla tarkkana.
Mulla ei vielä ole paljon tietämystä noista lentojutuista..Opiskelen vasta itse tässä Lapl:ia ja teoria opinnoissa ollaan vasta sääosiossa menossa. Medikaalia en ole vielä käynyt yrittämässä ollenkaan. Sulla taitaa olla ppl. vai?