Firmanmiehiä
Korpraali
Tässä tosiaan näkyy, että ihan lopussa he yrittävät saada konetta ylöspäin. Kohtauskulma muuttuu. Painava kone, massa tuo liikkeelle jatkuvuutta ja alaspäin menevä liike jatkuu hetken.
Joku seikka vei pilottien huomion tärkeimmästä eli lentämisestä. Korkeuden seuranta unohtuu. Liian matala korkeus huomattiin lopulta, mutta liian myöhään.
Tuo on mielenkiintoinen pointti, koska ymmärtääkseni jokaisella lentäjällä on vahvasti selkärangassa mantra: aviate, navigate, communicate. Tuo äkillinen lastin siirtymä tmv voisi vaikuttaa siihen, että edellä oleva mantra ei toteutuisi.
Yksi mitä maallikkona pohdin oli se, että millainen merkitys tuolla on, että matkustajakoneesta on tehty rahtikone vs koneen ollessa suoraan hihnalta tullessaan rahtikone?