Nokkapyörä ohjataan erikseen.
Matkustajakoneella pitää saada nokkapyörä kenttään vikkelästi tuonkaltaisessa tilanteessa (kuten hyvin näkyy kosketuksen jälkeen, kun pilotit tekevät kaikkensa siiven nostovoiman "tappamiseksi") jotta nokkapyörä ei vaan nousisi irti kentänpinnasta..
Uskoisitteko, kun sanon, että tuollaisessa laskussa ja railakkaassa jarruttelussa sekä kovissa sivuvoimissa telinepyörästö voi menettää 10 mm.ä kulutuspintaansa! Voi hyvin ymmärtää, miten rajut voimat ovat kyseessä...
Kuten ilmailuveljemme
@Leaderdog jo aiemmin totesi, niin telinvarret ja telineiden "emäputket" on hiukkasen kovilla tuossa tilanteessa... Voi olla, että jos rekisteröintitiedot laskussa ylittyy, menee telineet vaihtoon seuraavassa mahdollisessa huollossa, tai jos rekisteritietojen luvussa ilmenee, että ylitettiin tietty raja, niin kone ei nouse enään noilla telineellä maasta, vaan vaihto tehdään "ulkona".
LISÄYS: Katsokaapa n. 1:35 tietämillä eteenpäin, kun kone lähestyy ja miten "kylmää" kyyti on jo finaalissa, tuolla on jo kippari pyytänyt kolmannen miehensä tulemaan laskuun mukaan, jotta saa kaikki toimet tehtyä yhtäaikaisesti.. tekninen lentäjä joka on kuulemma mukana A380 keikoilla, voi hoidella reverssiä ja automaattijarrutuksen aloituksen . Myös tarkkailee autopilottia, ettei se vaan "heitä hanskoja tiskiin" liian röykkyisen lähestyminen vuoksi ja tempaisee "go around" moodi päälle omin luvan...