JR49
Respected Leader
Mahtais ne pankissa katsoa pitkään, kun menis pyytämään lainaa ja sitten kertoisi käyttötarkoituksen....http://www.planecheck.com/index.asp?ent=da&id=25950&cor=y
SW 51, on se juuri niin arvokas kuin pelkäsinkin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mahtais ne pankissa katsoa pitkään, kun menis pyytämään lainaa ja sitten kertoisi käyttötarkoituksen....http://www.planecheck.com/index.asp?ent=da&id=25950&cor=y
SW 51, on se juuri niin arvokas kuin pelkäsinkin..
Lyhyt pätkä elokuvasta. Fokker DR1, legendaarisin ww1 kone, ei paras, mutta tunnetuin.
Kone oli ketterä ja nousi hyvin, mutta kovinkaan nopea se ei ollut. Kone oli epävakaa, sauvasta ei passanut kättä irti päästää. Lisäksi siivet saattoi lähteä omille teilleen, mikä oli tuolloin kuolemaksi lentäjälleen.
Punainen Fokker pilotteineen tuli tunnetuksi molemmilla puolilla rintamalinjoja.
Tuo Bleriot oli Jämillä about muutama vuosi sitten, yhtaikaa Spitfiren kanssa. Sää oli huono, enkä sitten viitsinyt lähteä ajamaan, kun ei ollut varmaa lentokelistä.Aiheeseen liittyen, olettekos muuten koskaan nähneet näitä WW1 warbirdejä livena ?
Fanien iloksi ruotsalainen Mikael Carlson on esiintynyt useina vuosina peräjälkeen Jämillä Fokker Dr1:llä ja Fokker D.VII:lla.
Mitä pääsin miehen kanssa juttusille, niin tämä kertoi rakentaneen replikansa täydellisesti originaaleja piirrustuksia noudattaen. Mitään nykytekniikkaa ei koneista löydy, sillä miehen periaate on selkeä: Ne toimivat täysin hyvin jo omana aikanaan. Miksi mennä muuntelemaan ja mahdollisesti huonontamaan toimivaa konseptia?
Periaate ulottui jopa niin pitkälle, että jompaakumpaa Fokkeria (en nyt muista kumpaa) rakennettaessa Mikael hyväksyi rakennusmateriaaliksi ainoastaan sillä alueella kasvanutta puuta ja puulaatua, josta aidotkin koneet aikoinaan rakennettiin.
Juttua miehestä:
http://www.globalaviationresource.c...iation-in-focus-mikael-carlsons-fokker-d-vii/
Aviaattori rouvansa kanssa Bleriotin edessä.
Katso liite: 6880
Tuo Bleriot oli Jämillä about muutama vuosi sitten, yhtaikaa Spitfiren kanssa. Sää oli huono, enkä sitten viitsinyt lähteä ajamaan, kun ei ollut varmaa lentokelistä.
Veikkasin väärin . Kaveri videoi kaiken, joten kyllä otti päähän katsoa kuvaa noista kummastakin ilmassa.
Bleriot olisi kiinnostanut erityisesti. Satuitko olemaan paikalla, videon perusteella siellä tuuli sen verran, että ei se ihan pelkän kirkkaan kelin konstruktio voi olla. En tosiaan vuotta muista.
Olen kyllä vähän oikeasti kateellinen. Tuo ilmailun alkuvaihe ja eka maailmansota kiinnostaa suuresti, ja Bleriotiin kapuaminenOlin paikalla tuolloin 2011. Keli parani juuri näytöksen alla. Tässä parit kuvat tapahtumasta:
Katso liite: 6881
Katso liite: 6882
Tässä meikäläinen ottaa kylmät tyypit Mikaelin opastuksella
Katso liite: 6883
Melkosia tarinoita miehellä Kiva kuunnella "
Ilmasota ketjussa on hämmästyttävä taidonnnäyte F-15 lentäjältä, joka laskeutuu ilman toista siipeä.
Hämmästyttävä on myös tämä. Lentäjän vikaa on myös tässä pilotissa
Ilmeisesti koneessa ei ole pelastusvarjoa ja matalan lentokorkeuden takia laskuvarjohyppykään ei ole vaihtoehto.
Lennä kone laskuun tai kuole, vaihtoehtoja oli luultavasti tasan kaksi.
Siis jumalauta ! Eihän tuon pitäisi olla edes mahdollista aeromystiikan lainalaisuuksien perusteella. Huh huh mikä esitys todellisesta lentotaidosta.
Ilmasota ketjussa on hämmästyttävä taidonnnäyte F-15 lentäjältä, joka laskeutuu ilman toista siipeä.
Hämmästyttävä on myös tämä. Lentäjän vikaa on myös tässä pilotissa
Ilmeisesti koneessa ei ole pelastusvarjoa ja matalan lentokorkeuden takia laskuvarjohyppykään ei ole vaihtoehto.
Lennä kone laskuun tai kuole, vaihtoehtoja oli luultavasti tasan kaksi.