Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juu on, Sami Saikkonen kertoilee koneesta ylen tallenteella^Minä mistään mitään ymmärrä, mutta eikö kuvassa ole kotimainen Viima?
Hieno fiilis jäi. Harmi, ettei Mig-15 ja Kotletti lentäneet. Kotletin ymmärrän, kova sivutuuli. Onko kenellekään tietoa, miksei Mig lentänyt?
ja "juhlakalu" ei liity mihinkään eikä mitenkään..Mainittakoon tässä yhteydessä että tapahtuman järjestelyt olivat Suomen Ilmailuliiton vastuulla.
ja "juhlakalu" ei liity mihinkään eikä mitenkään..
Juhlakalulta taisi loppua ukot kesken niin järjestelyt ulkoistettiin SIL:lle.
Vastuukin ulkoistettiin..
Hyvää maineen hallintaa...Jos ostat palvelun, on se palveluntarjoajan vastuulla.
Hyvää maineen hallintaa...
Mainittakoon tässä yhteydessä että tapahtuman järjestelyt olivat Suomen Ilmailuliiton vastuulla.
Tarkemmin kun selasin kuvia, löyty kuva missä näkyy HAWK rikkoutunut rengas nousussa:
Totta, nyt taitaa olla jo myöhästäPirkele. Voi helevettiläinen. Tämän kuvan jos olisit eilen laittanut kauttani jakoon medialle ja hinnaksi parisataa per julkaisu, niin kesälomarahat olis ollut molemmilla koossa!
Kuulemma jotain oli hajonnut. Museokoneiden perumiset ovat tuikitavallisia.
Ilmailumuseon heppu naureskeli että olisihan heillä ollut varaosia, kokonainen varamoottorikin ja vielä platalla varakone...
Järjestelyt olivat huonoimmat mitä olen ilmailunäytöksissä nähnyt. Infra oli aivan alimitoitettua, lämmin keli ei ole tekosyy sillä se olisi ollut huono puolellekin tuosta kävijämäärästä. Ainoastaan vessoja oli riittävästi. Liikenteenohjaajien toiminta lauantaina ei avautunut minulle.
Ei kai jahtisi nyt jää satamaan?Totta, nyt taitaa olla jo myöhästä
Ei välttämättä täysin...ei tuollaista ole näkynyt..Totta, nyt taitaa olla jo myöhästä
Kirsikkana kakussa: koska "ohjelma on netissä", niin minkäänlaista ohjelmaa tai esittelyliparetta puhelinnumeroineen tms. ei ollut tulostettuna versiona jaossa tai edes saatavissa, mihin olisi voinut tehdä muistiinpanoja..tulostinta ei kuulemma ollut.
Kyllähän ne kaikenlaisia kotsia yrittivät tyrkyttää. Ei kelvannut kuin yksi.Ketjua vilkaistessa huomasin lippikset (tm). Kuinkas paikalla olleita lykästi lakkien ja muun oheistavaran suhteen?
Ohessa poiminta lainauksessa olevasta titityyketjusta:
Katso liite: 22311
Harmittaa kun en itse päässyt paikan päälle lippisjonoihin, mutta toivon tapahtumassa olleilla foorumisteilla olleen myötäinen tuuli tässäkin suhteessa.