Tai tuplaisin lapsilisänMikäli rahaa olisi laittaisin reservin aktiivisille verovähennyksen. Edellytyksenä vuosittaisen kuntotestin läpäisy ja x määrä ressuilua viidessä vuodessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tai tuplaisin lapsilisänMikäli rahaa olisi laittaisin reservin aktiivisille verovähennyksen. Edellytyksenä vuosittaisen kuntotestin läpäisy ja x määrä ressuilua viidessä vuodessa.
Ei muuten ollenkaan huono idea.Tai tuplaisin lapsilisän
Lapsilisän saamiseen pitää ampua napakymmppejäTai tuplaisin lapsilisän
Se voisi toimia. Varsinkin jos korvaus on sopiva. Hintaa sille kyllä kertyy.Mikäli rahaa olisi laittaisin reservin aktiivisille verovähennyksen. Edellytyksenä vuosittaisen kuntotestin läpäisy ja x määrä ressuilua viidessä vuodessa.
Yrittänyttä ei laitetaLapsilisän saamiseen pitää ampua napakymmppejä
Evvk. Niin kauan kuin olen peeveen mielestä liian vanha juoksemaan kuupperia, niin en osallistu kuntotesteihin. Minä en ala mitään kävelytestejä tekemään niin kauan, kuin olen 3000+ juoksukunnossa. Pellet."PUOLUSTUSVOIMAT suunnittelee laajaa tutkimusta reserviläisten toimintakyvystä eli fyysisestä kunnosta ja suorituskyvystä. Näin kertoo pääesikunnan koulutusosaston erikoissuunnittelija Kai Pihlainen."
Puolustusvoimat | Reserviläisten kunto aiotaan selvittää laajasti – yllätkö näihin testituloksiin?
Puolustusvoimissa valmistellaan laajaa tutkimusta reserviläisten toimintakyvystä.www.hs.fi
Kuulostaa jonkinlaiselta asenneongelmalta.Evvk. Niin kauan kuin olen peeveen mielestä liian vanha juoksemaan kuupperia, niin en osallistu kuntotesteihin. Minä en ala mitään kävelytestejä tekemään niin kauan, kuin olen 3000+ juoksukunnossa. Pellet.
Onhan se tyhmää pistää kävelemään, koska ikä. Ei noita +45 ennenkään kupsahdellu tonne cooperin testeihin.Kuulostaa jonkinlaiselta asenneongelmalta.
Miksi? Noilla testeillä "mitataan" (arvioidaan) VO2maxia. Kategorisesti testeistä kieltäytyminen sen takia, että PV ei anna suorittaa testiä juoksemalla vasta tyhmää onkin.Onhan se tyhmää pistää kävelemään, koska ikä. Ei noita +45 ennenkään kupsahdellu tonne cooperin testeihin.
Se pitäisi olla valittavissa että cooper tai kävely +45 ikäsille.
No juurikin näin, jos haluaa valita kävelytestin niin ilman muuta. Tärkeintä on että suorittaa, silloin tiedetään puolin ja toisin että asenne maanpuolustusta kohtaan on kunnossa.Onhan se tyhmää pistää kävelemään, koska ikä. Ei noita +45 ennenkään kupsahdellu tonne cooperin testeihin.
Se pitäisi olla valittavissa että cooper tai kävely +45 ikäsille.
On. Todellakin asenneongelma. Pv:llä. Sotaan minut pakotetaan jos suomeen hyökätään, mutta en saa juosta 12 minuuttia, koska se on kuulemma vaaraksi terveydelle. Olisi edes 45+ ikäiselle vapaavalintainen, että käveleekö vaiko juoksee. Minä päihitän suurimman osan varusmiehistä KAHDELLA RATAKIERROKSELLA cooperissa. Mutta ei. Olen liian vanha.Kuulostaa jonkinlaiselta asenneongelmalta.
Mun ei tarvitse edes juosta kun sykemittari kertoo kuntoiän olevan 22 eikä 57Miksi? Noilla testeillä "mitataan" (arvioidaan) VO2maxia. Kategorisesti testeistä kieltäytyminen sen takia, että PV ei anna suorittaa testiä juoksemalla vasta tyhmää onkin.
Ottaapa ikääntyminen koville!On. Todellakin asenneongelma. Pv:llä. Sotaan minut pakotetaan jos suomeen hyökätään, mutta en saa juosta 12 minuuttia, koska se on kuulemma vaaraksi terveydelle. Olisi edes 45+ ikäiselle vapaavalintainen, että käveleekö vaiko juoksee. Minä päihitän suurimman osan varusmiehistä KAHDELLA RATAKIERROKSELLA cooperissa. Mutta ei. Olen liian vanha.
Viimeisenä vuonna ennen ikärasismin keksimistä juoksin pv:n cooperissa 3250m. Sisuunnuin siitä niin paljon, että treenasin vuoden cooperia ja olin seuraavan vuoden testiin menossa ja laittelin jo kenkiä jalkaan, kun ilmoitettiin etten saa enää juosta. Olin 3450-3500m kunnossa sillä kertaa VUODEN treenin jälkeen. Olin siis vuoden ajan juossut normaalien treenien ja kisojen lisäksi intervallia ja vauhtikestävyyttä, jotta pääsisin takaisin 3500m kuntoon. Arvatkaa ottiko päähän, kun en saanut näyttää junnuille?