J0h1F
Ylipäällikkö
Libanonissa onkin melkoisia rajoitteita käytettävissä reiteissä sille, mistä Pasilla mennään, tai on suositeltavaa mentävän.Libanonissa kuitenkin ajettu Paseilla vuosikymmeniä, Misu n.30cm kapeampi ja siinä nelipyöräohjaus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Libanonissa onkin melkoisia rajoitteita käytettävissä reiteissä sille, mistä Pasilla mennään, tai on suositeltavaa mentävän.Libanonissa kuitenkin ajettu Paseilla vuosikymmeniä, Misu n.30cm kapeampi ja siinä nelipyöräohjaus.
1.3 miljoonaa euroa /kplKolmen Patria 6x6:n edustaja tilattu.
Mukana lienee kehityskustannuksia joka näkyy 0 ja 1 sarjan hinnassa.1.3 miljoonaa euroa /kpl
No, tuohon varmaan sisältyy muutakin arvokasta kuin ajoneuvot. Ehkä seuraavat on edullisempia. Jos ei niin aika suolanen hinta.
Siinä oli ainakin koulutusta ja oheismateriaalia.1.3 miljoonaa euroa /kpl
No, tuohon varmaan sisältyy muutakin arvokasta kuin ajoneuvot. Ehkä seuraavat on edullisempia. Jos ei niin aika suolanen hinta.
Mikä oli Latvian kaupan arvo?
Eli n 700 000€ per vaunu.”Yli 200 ajoneuvoa, noin 200 miljoonaa euroa”
Tuosta kun ei nyt sitten tiedä millaisia variantteja tilattu ja millaisella varustuksella.
Kuva Latvian ensimmäisistä
Katso liite: 55996
Pv:llä taisi olla kuvituskuva testiajoneuvosta tämän päivän julkaisussa. Siinä ei ollut edes kaapelileikkuria.
Joo, eikä se päällisin puolin näytä lainkaan hullummalta.Todella nopeasti Latvialaiset saivat oman standardi mallin valmiiksi ja tuotantoon.
1.3 miljoonaa euroa /kpl
No, tuohon varmaan sisältyy muutakin arvokasta kuin ajoneuvot. Ehkä seuraavat on edullisempia. Jos ei niin aika suolanen hinta.
Yleensä nuo protosarjat pyritään muokkaamaan sarjatuontantomalliksi tai sitten ne päätyy ps-museoon.Protojen hinnat 3kpl sarjassa on 3-5 kertaa pitkän sarjan hinnat. Eräässä vanhassa duunissa 5kpl sai melkein samalla hinnalla kuin 3. Ehkä PV ei halua suurta määrää protoja varastoihin?
Ei ihme kun pääosin rahoitus suunnitteluun tuli jenkeiltä Hornetien ”vastakauppojen” osana. Varmaan sieltä suunnalta on myös suunnittelun speksit.
Saavat olla onnellisia jos niissä on edes lämmitys Sit voidaankin katsella kun muilla mailla on kaikkia herkkuja kiinni.Toivottavasti kaikkiin Patria 6x6-ajoneuvoihin tulee savuheitteet eteen ja osaan Saab Trackfire kranaattikonekiväärillä ja PKM:llä. Lisäksi olisi hyvä saada kamerajärjestelmä matkustajille josta näkee 360 astetta ajoneuvon ympäri sekä Trackfiren tähtäimen näkymän. Peruutuskamera tulee varmaan joka tapauksessa niin 3 kameraa ja kaksi näyttöä lisää ei paljoa maksa. Matkustajille olisi hyvä saada myös mahdollisuus laukaista savuheitteet mikäli ohjaamo ottaa osumaa.
1.3 miljoonaa euroa /kpl
No, tuohon varmaan sisältyy muutakin arvokasta kuin ajoneuvot. Ehkä seuraavat on edullisempia. Jos ei niin aika suolanen hinta.
Eli n 700 000€ per vaunu.
Todella nopeasti Latvialaiset saivat oman standardi mallin valmiiksi ja tuotantoon.
”Tänä vuonna teemme ensimmäiset toimitukset, ensi vuonna tuotanto on tarkoitus siirtää Latviaan, ja vuodesta 2023 alkaen ajoneuvoja toimitetaan sieltä. Hämeenlinnasta toimitetaan sitten Suomen ajoneuvoja 2023 alkaen”, Patrian Land-liiketoiminnan johtaja Jussi Järvinen kertoo.
Tuosta kun ei nyt sitten tiedä millaisia variantteja tilattu ja millaisella varustuksella.
Satuin olemaan eräässä tilaisuudessa missä Protolabin edustaja esitteli Misu projektia. Ajoneuvon suunnittelu aloitettiin, että saataisiin enemmän myyntiä Exote panssarimateriaalille. Ajoneuvon ja Exoten kehittelyssä lienee hyödynnetty normaaleja Suomessa käytössä olevia T&K rahoituksen instrumentteja.Vaatii nyt vähän näyttöjä, että melkein kolme vuosikymmentä Hornet-kauppojen jälkeen näiden kauppojen myötä suomalainen insinööritoimisto suunnittelisi MRAPin amerikkalaisten tilauksesta, ja vielä pyrkii markkinoimaan sitä Suomeen eikä Amerikkaan.